.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تودیع رئیس یک اداره بدون هماهنگی فرماندار

شمال نیوز: : فرماندار جویبار از تودیع نابهنگام رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان از سوی مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان انتقاد کرد و گفت: این تودیع بدون هماهنگی بنده به عنوان مسئول شهرستان صورت گرفته است.

امید نیک نژاد امروز در گفتگو با مهر اظهار داشت: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بدون هماهنگی و اطلاع قبلی به مدیر ورزش و جوانان شهرستان جویبار ، امروز وی را به عنوان مدیر ورزش و جوانان نکا معرفی کرد.

وی با بیان اینکه عصر دیروز مدیر ورزش و جوانان شهرستان در تماس با بنده با اعلام اینکه بدون ابلاغ، معارفه در نکا برای صبح امروز برنامه ریزی شده است، افزود: بنده از این جابجایی نابهنگام مدیرکل ورزش و جوانان استان ناراحت هستم.

نیک نژاد گفت: با این اقدام اداره کل ورزش و جوانان مازندران، نه تنها اینجانب پذیرای حضور مدیر جدید خواهم بوده، بلکه ارتباط اداری با مجموعه ورزش و جوانان شهرستان را به حداقل ممکن خواهم رساند.

فرماندار جویبار افزود: با کمال تاسف، مدیرکل ورزش و جوانان استان ظاهرا در پایان روزهای دولت هماهنگی با نماینده دولت را به هماهنگی های دیگر ترجیح داده است.

نیک نژاد با بیان اینکه مدیر جدید، حق حضور در هیچ یک از جلسات اداری شهرستان و مراجعه به فرمانداری را ندارد، تاکید کرد: با این ابتکارات مدیرکل ورزش و جوانان مازندران چگونه باید منتظر توسعه ورزش پهلوانی در استان و شهرستان جویبار باشیم.

جویبار یکی از شهرستانهای مرکزی مازندران است. /ف250

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.